Matematika
Znovu jsme opakovali a vysvětlovali dopočítávání příkladů typu 3 + _ = 10 nebo 9 - _ = 5, viz foto,
některým dětem tyto příklady stále ještě dělají problémy.
Matematika červená
s. 12/2 Situaci jsme si namodelovali na opravdových schodech, aby děti uměly odpovědět na otázky typu Eva je o _schody níže než Alík. Pokud na to nemůžete přijít, je dobré otázku položit jinak. O kolik schodů Eva vystoupí výše, aby byla u Alíka? (schod na kterém Eva stojí se nepočítá)
Český jazyk
Slabikář
s. 49 duhové slabiky přečíst 3 krát v řádku a 3 krát ve sloupečku
Zuzčin dopis číst do dobrého pocitu - ve škole jsme s tímto textem pracovali - děti samostatně přečetly a pak měly odpovědět na 3 otázky - který den jedou za babičkou, kde pracuje táta, co má babička upéct
- odpovídaly jednoslovně písemně na tabulku, kdo zodpověděl všechny otázky dobře, dostal bonbon - tak se zkuste zeptat, kdo si pocucal....
Źlutá písanka číslo 3
nácvik velkého B, natrénovat na cvičný papír a pak do sešitu viz foto
Písanka pro prvňáky
s. 2 viz foto, děti si mohou škrtnout 2 jména, která nechtějí napsat