Uč. 107/27
Ústně si řekni podměty vhodné k uvedeným přísudkům - je to podobné cvičení jako v PS 16/10. Takže hlavou ti musí proběhnout úvaha jaké vlastnosti musí mít podmět když vidíš koncovku přísudku.
Podmět nemusí začínat stejným písmenem jako přísudek, to je jen legrácka, vyšší výzva....
Koukni se, co jsem vymyslela já
Uč. s. 108 přečti si nahlas článek Prekvapenie, doufám, že mu rozumíš.
batožina - zavazadla, robiť - dělat
Do ČJ 1 zapiš datum a číslo cvičení 108/4
Udělej toto cvičení písemně do sešitu - větu si musíš do sešitu napsat, zkontroluj
Uč. 109/5 ústně si zdůvodni pravopisné jevy (to znamená proč se ve slově píše určité písmeno) vyznačené tučně a podívej se do kontroly
Uč. 109/8a na folii správně doplň a zkontroluj
Doplňuješ koncovky podstatných jmen, tak si musíš vždycky určit rod podstatného jména, jeho vzor a místo podstatného jména si říci vzor ve tvaru, který se hodí do sousloví. Např maso v mrkv- - maso v kosti, napíšu i
Matematika
PS s. 42/7 k tomuto příkladu můžeš použít kalkulačku
42/8
42/9 jen první dva řádky (kdo pozapomněl římské číslice, je to v učebnici s. 42)
44/7
Vše si zkontroluj
Kontrola
Český jazyk
Uč. 107/26
108/4
109/8a
Matematika
42/7
42/8 a 9
44/7