neděle 26. dubna 2020

Pozdrav mé milované třídě

Milé děti,
doufám, že jste si užily pěkný víkend a že jsme se všichni srovnali a vše dohnali a můžeme plynule pokračovat všichni najednou. 

Velmi Vás chválím za pravidelnou a snaživou práci, kterou odvádíte a mám na vás dvě prosby.

1. Z různých příspěvků, které mi posíláte (i když jsme domluveni, že nepovinně), jsem si všimla, že některým z vás se dost zhoršil rukopis - úprava písma.
Dejte si na to pozor. Mohlo by se stát, že sami po sobě nepřečtete, co jste napsali, nenajdete si pak případné chyby... a což teprve ten, který to čte bez vás a po vás a případně to má hodnotit... Tedy většinou já....😵
A prosím, pokud to jde, škrtejte něco nepovedeného jednou čarou a ne zuřivou čmáranicí. 😉

2. Pokud máte s něčím problém, něčemu úplně nerozumíte a potřebujete znovu vysvětlit a nebo více cvičení na procvičení nějakého jevu, napište mi a nebo poproste rodiče, aby mi napsali.... Občas nějakou takovou zprávu dostanu a pak to řeším individuálně, ale kdo to neví, je zde tato možnost.

A moc se omlouvám, pokud někde nechám chybu. Nejsem tak zákeřná, abych to dělala schválně, ale někdy mi něco uteče. Děkuji vám za upozornění a zároveň mám radost, že nepodvádíte a pracujete opravdu sami.

Vaše HP 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Hádejte, kolik je srdíček a jak je rozdělíme?