Dnes dopíšeš sloh "Jak jsem prožil mezinárodní den dětí"
Kdo se s námi může setkat dnes odpoledne ve 14:00, nedělá následující úkoly, uděláme si je společně.
Úkoly pro děti, které nebudou on line dnes odpoledne:
Uč. s. 151/ 9 na folii doplň y,i, vyhledej číslovky a řekni si, jestli jsou určité nebo neurčité a jejich druh, zkontroluj
Uč. s. 153/16
Přečti si oranžový rámeček a doplň slova na folii, zkontroluj
POZOR NA
2. PÁD, NEŘÍKÁ SE DVOUCH, OBOUCH,
6. PÁD , NEŘÍKÁ SE DVOUCH, OBOUCH,
3. PÁD, NEŘÍKÁ SE DVOUM, OBOUM
7.PÁD, NEŘÍKÁ SE SE DVOUMA, OBOUMA (správné tvary číslovek jsou právě v oranžovém rámečku)
7.PÁD, NEŘÍKÁ SE SE DVOUMA, OBOUMA (správné tvary číslovek jsou právě v oranžovém rámečku)
Tvar číslovky se řídí podle pádu podstatného jména, ke kterému patří - do kontroly jsem nad ta podstatná jména napsala jejich pády
Nezapomeň na žlutý obdélníček
Matematika
Do M1 vypočti
Cv. 5 se zápisem
Cv. 6 bez zápisu, jen výpočet a odpověď
Cv. 7 jen první 4 příklady, vše zkontroluj
Do M1 vypočti
Cv. 5 se zápisem
Cv. 6 bez zápisu, jen výpočet a odpověď
Cv. 7 jen první 4 příklady, vše zkontroluj
Kontrola
Český jazyk
Uč. s. 151/ 9