pátek 26. června 2020

Den sedmdesátý pátý 26. 6. a poslední při zvláštním režimu výuky

Dnes jsme se sešli naposledy ve školním roce 2019/ 2020 jako čtvrťáci a rozdali jsme si vysvědčení.

"Coronové" druhé pololetí dopadlo hodně hezky, ale občas jsem byla ve známkování mnohem mírnější než obvykle, protože jsem vzala v potaz mnoho různých věcí a občas jsem také musela srovnávat nesrovnatelné.

Doufám, že to děti chápou jako povzbuzení do další práce a budou se v příštím školním roce snažit dokázat, že jejich známky v tomto pololetí byly takové, že předpovídaly i budoucí studijní úspěchy.

Na fotografiích je pár momentek jak jsme se scházeli. Nechtěla jsem děti shlukovat do houfu na nějaké závěrečné fotografování, abychom si nepředali s vysvědčením i něco co nechceme.

💁✌👍👌💁✌👍👌💁✌👍👌💁✌👍👌💁✌👍👌💁✌👍👌💁✌👍👌💁✌👍👌💁

Milé děti a rodiče,

chci Vám ještě jednou poděkovat za krásný školní rok, který jsme si, jak doufám nenechali ničím zkazit, děkuji za podporu, kterou od Vás cítím a jsem moc ráda, že máme možnost pokračovat společně v září.

Prožijte krásné a pohodové léto ve zdraví a štěstí.

A také moc děkuji za dárky, které stejně někteří přinesli a zároveň oceňuji všechny, kteří respektovali mou prosbu aby ušetřili peníze.

Vaše HP