úterý 31. března 2020

Vzkaz od paní učitelky Gregorové

 Milé děti,moc vás zdravím a doufám,že se máte dobře.

     Přemýšlela jsem,jak v této situaci,na výuku angličtiny.Přišla jsem na to,jak si zopakovat slovní
     zásobu,naučit se nová slovíčka a zároveň angličtinu slyšet.

     Otevřete si na PC heslo "anglický poslech s titulky"/část video pohádky/.Vyberte si jen anglické.
                                                  "anglické pohádky s titulky"vedle jsou čínské znaky


    Je tam různá úroveň.Pořiďte si sešit,do kterého si napíšete název videa vypíšete neznámá slova.
     Překlad si najdete na PC slovníku.
     Snažte se poslouchat každý den.

     Gramatiku si vysvětlíme a procvičíme, až se uvidíme.
     Vaši snahu ohodnotím.
     Budu ráda,když mi dáte vědět na můj školní mail,zda se vám podařilo stránky najít a jak se vám
     pracuje.
     Nebojte se,všechno zvládneme.Mějte se moc hezky a mám vás ráda. ❤️❤️

     Zdraví  J. Gregorová.